lördag 14 april 2012

Facebook får dig att må dåligt

Jo tack, jag vet! :( Det är fan ett jävla skitställe det där egentligen. :/ Man mår bara dåligt av att vara inne där jämt. Som jag är när jag är hemma. Men varför är jag det egentligen?! Det gör mig ju bara deprimerad! Jag är beroende, det är det som felet! Senaste veckan har varit ett rent helvete för mig på Facebook. Man känner sig bortglömd och inte en jävel bryr sig om det man gör. Medan alla andra får 15 miljarder (känns det som) likes på ALLT de lägger upp!

Varför är jag så jävla ointressant?! Varför är det inte en jävel som bryr sig om det jag gör?!

För en vecka sen, när jag var i Rom, la jag upp en bild därifrån. Den fick jag 11 likes på! 11 LIKES! Alltså... Det händer ju typ... ALDRIG! FATTA vad GLAD jag blev! Tror det har hänt EN GÅNG förut, att jag fått mer än 10 likes på en status. Dagen efter, när jag kom hem, skrev jag en status om Rom-resan, och den fick jag typ... 8 likes på. Jävligt sällan jag får fler än 6 likes. Och det är också ovanligt för att vara mig.

119 vänner. Men man undrar ju ibland om man verkligen är värd alla dessa 119 vänner?! När inte ne jävel bryr sig om det man gör, så kvittar det ju om man har 12 eller 522 vänner liksom. Men 119 är inte speciellt mycket! Det är också en grej som gör mig ledsen. De flesta jag känner har över 200 vänner, snacka om att jag ligger i lä! Men även de av mina vänner som har färre FB-vänner, får ändå mer uppmärksamhet på det de gör!

Jag är en looser, en nolla! Och det är bara att inse!

Imorgon kommer jag lägga upp 200 bilder från Rom-resan! Men jag hade lika gärna kunnat låta bli, för till vilken nytta egentligen?! Inte en jävel kommer ju ändå bry sig om att de ligger där.

Jag tar mig verkligen tiden för att kolla på andras bilder, läsa andras statusar, kolla in andras videoklipp, jag t.o.m. gillar det mesta också, om det är positivt då förstås, men vad får jag för det?! Inte ett jävla piss! Jag ska fan sluta ge så jävla mycket, när jag ändå inte får ett skit tillbaka!

Jag vet inte vad jag har gjort för fel, men den senaste veckan har bara varit ett helvete att vara på Facebook för min del.

Hoppas ni mår jävligt bra med er själva!

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar